sobota, 11 lipca 2020

Kwiaty z okazji urodzin.

Witam.
Na stronie Sklepu Pasjonata pojawiło się pierwsze wyzwanie:
Przygotowałam kartkę z okazji 70-tych urodzin w której użyłam własnoręcznie zrobionych kwiatów 
( za wyjątkiem róż - te zostały zakupione ), 
oraz naturalnej, suszonej trawy.
Warunkiem wzięcia udziału w wyzwaniu jest użycie digi stempla.
Ja swój zaprojektowałam sama i mam nadzieję, że też się będzie liczył :-)


https://pasjonatasklep.blogspot.com/2020/06/wyzwanie-1-lato-kwiatowo-i-kolorowo.html
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Optymistyczna kwiatowa kartka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty :) pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca. 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu PasjonataSklep ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kwieciście , dziękujemy za udział w wyzwaniu SklepPasjonata, pozdrawiam DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kwiatuszkowa praca. Dziękujemy, że wzięłaś udział wyzwaniu na PasjonataSklep - pozdrawiam, DT Beata

    OdpowiedzUsuń